b'OrganisatiedoorontwikkelenBestuursoverdracht Griendtsveen Jubileum SOOOOL10-14Begin 2023 heeft in het teken gestaan van de bestuursoverdracht van basisschool de Driehoek aan SPO Griendtsveen, een nieuw bestuur opgericht omIn september 2023 hebben we het 5 jarig jubileum de school te behouden in het dorp. Per 1 augustusvan SOOOOL10-14 gevierd. Een mooie mijlpaal waar 2023 is de school formeel overgedragen. Met SPOwe trots op zijn. Samen met ouders en betrokkenen Griendtsveen, de vakbonden en Dynamiek zijnhebben we dit in de vorm van een interactieve goede afspraken gemaakt over de medewerkers enbijeenkomst gevierd. SOOOOL10-14 heeft ter ere van dit alles is vastgelegd in een decentraal georganiseerdjubileum tevens een magazine ontwikkeld. overleg. Deze en alle overige afspraken zijn notarieel vastgelegd in een akte van bestuursoverdracht. Nieuw MR en GMR Deelname bestuurreglementaan proefaccreditatieSamen met de GMR is gewerkt aan de totstandkoming van een nieuw MR en GMR reglement. Er is gekozen In 2023 heeft de bestuurder deelgenomen aan devoor een vereenvoudigd en verhelderend reglement proefaccreditatie voor besturen van het funderendwaar zowel de GMR als de MR mee ingestemd hebben. onderwijs. De commissie heeft het advies enAls aanvulling hierop hebben we een Huishoudelijk documentatie van auditoren beoordeeld en heeftReglement opgesteld wat door zowel de GMR als de besloten dat de (proef)accreditatie wordt verleend.MR op schoolniveau opgesteld kan worden. Koersplan Onderwijskwaliteit versterken Onderwijs vernieuwen Ontwikkelen medewerkers Organisatie doorontwikkelen Omgeving integreren Cijfers'